Archiwum
Szukane słowo:Miesiąc:Rok:Ile na stronie
PLAN PRACY SZKOŁY w DNI przed WAKACJAMI

poniedziałek, 18 czerwiec 2018 15:23

WTOREK - 19. CZERWCA br. 9.00 - SPOTKANIA z WYCHOWAWCAMI KLAS 9.30 - SPOTKANIE w AULI z cyklu CIEKAWI LUDZIE w naszej SZKOLE 10.30 -12.00 - dalsze zajęcia w klasach lub
w terenie z wychowawcami

Dzień Patrona 2018 - wyniki konkursów

niedziela, 17 czerwiec 2018 22:33

30 maja 2018r. obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Patrona. Druga część tego dnia poświęcona była konkursom. Każda drużyna klasowa musiała wykonać 10 zadań o różnym stopniu trudności. Trzeba było wykazać się nie tylko wiedzą, ale również szybkością i spostrzegawczością.

Wycieczka klas 1 e oraz 1 mp

piątek, 15 czerwiec 2018 12:38

Wyjeżdżając na wycieczkę nikt z nas nie spodziewał się, że będzie tak wspaniale. Po wyjeździe z Sulechowa naszym pierwszym przystankiem były Międzyzdroje. Zwiedziliśmy tam molo, piękną promenadę z mnóstwem fontann oraz punkt widokowy ze wspaniałym widokiem na morze. Później udaliśmy się do Świnoujścia gdzie po krótkim odpoczynku zjedliśmy obiadokolację i poszliśmy obejrzeć zachód słońca. Następnego dnia po śniadaniu poszliśmy zwiedzić Świnoujście z przewodnikiem. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji na temat tego miasta z jego historii jak i obecnych czasów. Po powrocie do hotelu mieliśmy chwilę odpoczynku a później ruszyliśmy rowerami na niemiecka stronę do miasta Albeck. Był to bardzo udany dzień. Ostatniego dnia, w środę, po pożegnaniu z morzem udaliśmy się parę kilometrów za Międzyzdroje aby zobaczyć żubry i inne zwierzęta zamieszkujące Woliński Park Narodowy. Później ruszyliśmy w drogę powrotną do naszych domów. Możemy śmiało powiedzieć, że była to bardzo udana wycieczka.

Jaka to melodia

piątek, 15 czerwiec 2018 12:11

Dzisiaj w naszej szkole odbyła się zabawa "Jaka to melodia", w której zmierzyli się wszyscy uczniowie - pierwszaki kontra drugie klasy. Nie brakowało śmiechu i dobrej muzyki, wszyscy świetnie się bawili. Zwycięska klasa otrzymała od szkoły możliwość wspólnego spędzenia czasu. Gratulujemy!

Pozdrowienia znad morza

wtorek, 12 czerwiec 2018 09:39

Nasi uczniowie z klas 1e i 1mp są teraz na wycieczce szkolnej nad morzem, przesłali nam kilka zdjęć z pozdrowieniami. Odpoczywajcie i bawcie się dobrze

Konferencja "POCIĄG DO SPRAWIEDLIWOŚCI Rola wymiaru sprawiedliwości w życiu społecznym"

poniedziałek, 11 czerwiec 2018 22:49

Dnia 22 maja br uczennice naszego liceum – Aleksandra Fedorska z klasy 1E wraz z Roksaną Chodakiewicz z klasy 1EW i opiekunem p.Haliną Pacyna pojechały do Uniwersytetu Zielonogórskiego Wydziału Prawa i Administracji, gdzie w auli odbyła się konferencja skierowana do młodzieży licealnej i akademickiej pt.: „POCIĄG DO SPRAWIEDLIWOŚCI - rola wymiaru sprawiedliwości w życiu społecznym”. Konferencja została zorganizowana przez Stowarzyszenie Sędziów Polskich IUSTITIA Oddział w Zielonej Górze i Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Zielonogórskiego pod patronatem Prezesa Sądu Okręgowego w Zielonej Górze

UWAGA UCZNIOWIE KLAS 1MP i 1E zmiany w planie spowodowane wycieczkami

piątek, 8 czerwiec 2018 13:02

Uczniowie KLASY IMP i IE, którzy nie udają się na wycieczkę szkolną realizują zajęcia według planu KLASY IMP ( grupa połączona IMP + IE ). Zmiany obowiązują od poniedziałku 11.06 do środy 13.06.

„JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM!”

piątek, 8 czerwiec 2018 09:32

Po raz kolejny biblioteka szkolna przystąpiła do akcji popularyzującej czytelnictwo. Czytać można wszędzie. Zbliża się czas wakacji, a więc przed każdym z nas perspektywa kilku wolnych chwil. Zachęcamy do przeznaczenia tego czasu na spotkanie z książką. W szkolnej bibliotece każdy może znaleźć interesującą go literaturę. Zapraszamy!!

UWAGA UCZNIOWIE KLAS I i II Zajęcia z pływania i samoobrony

środa, 6 czerwiec 2018 08:10

JESZCZE PRZED WAKACJAMI możesz skorzystać z dodatkowych ZAJĘĆ z PŁYWANIA i SAMOOBRONY. Zajęcia z pływania,pod okiem nauczyciela wychowania fizycznego i ratownika wodnego, odbędą się w CZWARTKI - 7.06 i 14.06. Zbiórka chętnych w sali gimnastycznej o godz. 15.00 Zajęcia z samoobrony, pod okiem instruktora judo i walk wręcz odbędą się w PIĄTKI - 8.06 i 15.06 od godziny 13.00 w sali gimnastycznej.