Piękne polskie morze…

Dodano: 2016-06-05 23:48:25

W dniach 23-25 maja 2016r. odbyła się wycieczka do Międzyzdrojów. Uczestnikami wyjazdu były chętni uczniowie z klas IIw,  Iw i Im. Opiekunkami były panie: A.Karpowicz i B.Chmielowska. Nad morzem pogoda bywa kapryśna, ale my mieliśmy szczęście. Było pięknie i słonecznie.

Najpierw obejrzeliśmy Jezioro Turkusowe położone w otoczeniu malowniczych pagórków Lubińsko-Wapnickich,na wysokości  2,6 m n.p.m. Głębokość jeziora wynosi 21,2m. Po zakwaterowaniu ruszyliśmy oczywiście na plażę. Smażyliśmy się tam ponad 2 godziny.Dłużej się nie dało. Wieczorem zrobiliśmy sobie spacer po mieście (jeszcze wolnym od turystów). Poszliśmy m.in. na molo,które ma prawie 400m długości i na promenadę gwiazd.

Następnego dnia wypoczęci ,w blasku słońca, pomaszerowaliśmy do Wolińskiego Parku Narodowego. Naszym przewodnikiem była znająca się na mapie Patrycja (Pysia). W tych pięknych okolicznościach przyrody obejrzeliśmy rezerwat żubrów (prażubra nie było).

Nie mogło zabraknąć także urokliwego zachodu słońca i lampionów. Prawdopodobnie z nadmiaru wrażeń i słońca zapomnieliśmy zawiesić kłódkę na molo (taki nowy zwyczaj). Może następnym razem.