Zachwyt Warszawą – wycieczka klas I ew, I mp i II w

Dodano: 2017-06-04 17:49:31

I jak tu nie kochać i nie zachwycać się Warszawą? Uczniowie z klas I ew, I mp oraz II w odbyli wycieczkę do stolicy w dniach 29-31.06.2017 roku zorganizowaną przez Biuro Podróży Mega Tours z Zielonej Góry.

O uroku Warszawy przekonaliśmy się już w pierwszy dzień zwiedzając warszawską Starówkę, Zamek Królewski, kolumnę Zygmunta, Trakt Królewski z Placem Piłsudskiego, Grobem Nieznanego Żołnierza, Placem Teatralnym, następnie udaliśmy się Parku Łazienkowskiego. Park Łazienkowski był dawną letnią rezydencją króla S. A. Poniatowskiego, urzekł nas Pałacem na Wyspie, Starą Pomarańczarnią z Teatrem Dworskim i ogrodami. Wspaniałą lekcję historii odbyliśmy w Muzeum Powstania Warszawskiego oraz na warszawskich Powązkach, a kolejną ciekawą lekcję mieliśmy w Centrum Nauki Kopernik.  Poczuliśmy smak wielkiego sportu na Stadionie Narodowym, a piękno stolicy podziwialiśmy z tarasu widokowego Pałacu Kultury i Nauki. Bazę noclegową mieliśmy pod Warszawą, woził nas firmowy autokar z pilotem wycieczki panem Jackiem. Dobry humor nam dopisywał przez cały czas, a zwłaszcza wychowawcom Beacie Kouhan i Barbarze Majewskiej Durdzie, opiekunom Anicecie Karpowicz i Romualdowi Cogielowi, gdyż zachowywaliśmy się wzorowo i bezpiecznie wróciliśmy do domu. Mamy postanowienie, by zorganizować kolejną wycieczkę, a wielu z nas pragnie wrócić do naszej pięknej stolicy.