Wycieczka klas 1 e oraz 1 mp

Dodano: 2018-06-15 12:38:42

Wyjeżdżając na wycieczkę nikt z nas nie spodziewał się, że będzie tak wspaniale. Po wyjeździe z Sulechowa naszym pierwszym przystankiem były Międzyzdroje. Zwiedziliśmy tam molo, piękną promenadę z mnóstwem fontann oraz punkt widokowy ze wspaniałym widokiem na morze. Później udaliśmy się do Świnoujścia gdzie po krótkim odpoczynku zjedliśmy obiadokolację i poszliśmy obejrzeć zachód słońca. Następnego dnia po śniadaniu poszliśmy zwiedzić Świnoujście z przewodnikiem. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji na temat tego miasta z jego historii jak i obecnych czasów. Po powrocie do hotelu mieliśmy chwilę odpoczynku a później ruszyliśmy rowerami na niemiecka stronę do miasta Albeck. Był to bardzo udany dzień. Ostatniego dnia, w środę, po pożegnaniu z morzem udaliśmy się parę kilometrów za Międzyzdroje aby zobaczyć żubry i inne zwierzęta zamieszkujące Woliński Park Narodowy. Później ruszyliśmy w drogę powrotną do naszych domów. Możemy śmiało powiedzieć, że była to bardzo udana wycieczka.