Wycieczka do Czech

Dodano: 2024-06-09 13:36:46

Klasy 1b oraz 1c razem z wychowawczyniami p. Justyną Karczyńską oraz p.Agnieszką Lickindorf, oraz p. Agnieszką Stachowiak oraz p. Anią Ciuńczyk, udały się 6 i 7 czerwca na wycieczkę do Czech.
Pierwszego dnia odwiedziliśmy dwa Skalne Miasta: Teplice oraz Adrspach. Podziwialiśmy fantastyczny labirynt skał wyrzeźbiony siłami natury. Nasz szlak prowadził wśród niezwykłych skał wznoszących się ku niebu i pokrytych lasem. Mieliśmy okazję skorzystać z rejsu łódką po jeziorze w Adrspach, które istnieje tylko przez 7 miesięcy w roku. Flisak podczas rejsu opowiadał zabawne opowieści. Po długiej i wyczerpującej wspinaczce udaliśmy się do hotelu. Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy w dalszą podróż, by zwiedzić stolicę Czech – Pragę. Zwiedzanie zaczęliśmy od zobaczenia klasztoru na Strahowie. Stamtąd przeszliśmy na Hradczany, gdzie odwiedziliśmy katedrę św. Wita oraz Złotą Uliczkę. Mostem Karola przeszliśmy na Stare Miasto, gdzie mogliśmy podziwiać praski zegar astronomiczny. Nasza wycieczka to też integracja międzyklasowa a czas spędzony ze sobą poza szkołą pozwolił nam się lepiej poznać.
Wycieczka bardzo nam się podobała i wróciliśmy z niej bardzo zadowoleni. Planujemy już kolejne wyjazdy, których nie możemy się doczekać.