Polskie Malediwy

Dodano: 2024-06-10 15:26:27

W dniach 3-5 czerwca klasa 2A wraz z wychowawcą wybrała się na wycieczkę do Sarbinowa. Piękne widoki, spokojne morze i wieczorne ogniska towarzyszyły nam przez 3 dni.

Pomimo drobnych opóźnień pociągu (awaria systemu sterowania ruchem kolejowym w Poznaniu) udało nam się dotrzeć do ośrodka "Pod wydmami". Resztę dnia spędziliśmy na plaży i zakończyliśmy dzień ogniskiem.

Dzień drugi rozpoczęliśmy od własnoręcznie przygotowanego śniadania “pod chmurką”. Następnie odbyliśmy pieszą wędrówkę plażą w kierunku latarni morskiej w Gąskach. Po zobaczeniu przepięknych widoków,  zdecydowaliśmy się wrócić pociągiem turystycznym. Po obiedzie wybraliśmy się do miasta. Wieczorem zorganizowaliśmy ognisko z rozwiązaniem konkursu prowadzonego przez pierwsze dni wycieczki. Własne piosenki, panegiryki i pokazy mody towarzyszyły nam do późnych godzin nocnych.

Trzeciego dnia ostatni raz udaliśmy się nad brzeg, aby pożegnać się z morzem. Po wypełnionej rozmowami podróży powrotnej, wycieczka została rozwiązana około godziny 20.30. Była to niesamowita okazja, aby zacieśnić relacje w klasie i odpocząć po dłuuugim roku szkolnym.