„W góry, Bracie…….” czyli wycieczka klas II ew i II p do Karpacza

Dodano: 2016-05-31 10:38:11

W poniedziałek 23 maja wybraliśmy się na zaplanowaną 3-dniową wycieczkę w Karkonosze, wyposażeni w wygodne buty, świetne humory i doskonałą pogodę.

Rozpoczęliśmy naszą górską przygodę od wejścia czarnym szlakiem na górę Chojnik. Wielu z nas już miało dosyć, ale piękny widok z  wieży zamkowej wynagrodził nasz wysiłek. Potem zwiedziliśmy  Świątynię Wang i skosztowaliśmy górskich przysmaków, czyli grillowanych oscypków z żurawiną. Wieczorem niektórzy wybrali się na basen do Hotelu Gołębiewski. Był to naprawdę fantastyczny relaks.

Drugiego dnia, wczesnym rankiem, ruszyliśmy wraz z przewodniczką  czerwonym szlakiem  przez kocioł  Łomniczki na Śnieżkę. Słoneczna  aura sprzyjała naszej wędrówce stromymi  ścieżkami i podziwianiu wspaniałej panoramy. Kiedy dotarliśmy na Równię , pogoda nagle uległa załamaniu i we mgle zdobywaliśmy już najwyższy szczyt Karkonoszy. Następnie uciekając przed burzą i deszczem, zjechaliśmy wyciągiem . Aż trudno uwierzyć, ale  była to prawdziwa frajda i ostatnia okazja, gdyż od września wyciąg będzie zamknięty z powodu remontu. Wieczorem spędziliśmy mile czas przy wspólnym ognisku, a pysznym tortem uczciliśmy wejście w pełnoletność jednej z naszych koleżanek.

Środa była naszym ostatnim dniem, w którym też nie zabrakło ciekawych wrażeń. Po śniadaniu i wykwaterowaniu udaliśmy się na lodowisko syntetyczne i do parku linowego. Wszyscy świetnie poradzili sobie z torem przeszkód, walcząc ze zmęczeniem, a niekiedy i strachem. Doping naszych opiekunów i kolegów czynił cuda.

Aktywny wypoczynek, wspólnie spędzony czas, poznawanie siebie oraz odkrywanie piękna polskich Karkonoszy było możliwe dzięki naszym wychowawczyniom: pp. A. Lickindorf  i  I. Rogińskiej, którym dziękujemy za zorganizowanie wycieczki i opiekę . Wielkie dzięki za poświęcony czas  p. M. Rudnikowskiemu .

Szkoda, że nie udało się zmobilizować wszystkich klas  drugich do wspólnego wyjazdu ! Może następnym razem ……